ProdiNo'Di' - LekkerFout

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sat May 27 21:25:12 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die stijl die herken ik uit duizenden... ja, hoor Remko is terug !

Uit dit mailtje haal ik het volgende:

1. Voorzitter EC kiezen
2. Euro commissarissen kiezen
3. Euro commissarissen zijn partijgebonden
4. Geen vertrouwen in anderen m.n. politici

[1]
De voorzitter van de EC: tja, hoe wordt die eigenlijk benoemd ?

[2]
EC'ers kiezen. Dus NL moet dan gaan stemmen over die ene zetel. Als je al
ziet hoeveel mensen er komen bij het verdelen van 31 zetels... Verder word
dat een strijd tussen de 3 grote partijen, nouja, de grote 2 (PvdA en VVD).

[3]
EC'ers moeten toch een ideaal hebben. Een visie, dus ja, ze zijn verbonden
aan een partij. Als je ze wil laten kiezen zijn ze zeker lid van een partij,
want de onafhankelijke lijsten die in NL worden opgezet zijn nog nooit
succesvol gebleken. Je spreekt jezelf dus tegen.

[4]
Geen vertrouwen in anderen. Wat een lastig leven heb je dan ! Stel je
verkiesbaar. Een eigen partij natuurlijk, want je vertrouwd alleen je zelf.
Wat wordt dat als je 2 zetels haalt... scheuring ? :)

Ramon