Stelling EK Voetbal

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Thu May 25 23:34:42 CEST 2000

Beste Lijsters,

Hierbij wil ik jullie de volgende stelling voorleggen:

`HET MOET DE MEDIA (SCHRIJVENDE PERS, TV EN OMROEP) TIJDENS HET E.K.- VOETBAL WORDEN VERBODEN OM AANDACHT TE BESTEDEN AAN EVENTUELE ONGEREGELD HEDEN`

Toelichting:

Een lang verhaal wil ik er niet van maken, maar m.i. is er een duidelijk verband tussen de aandacht die de totale media geven aan de onrust stokers en de rellen op de voetbal velden.
Iedereen zegt dat zij zich distanceren, maar laten ons met smalende lach de beelden zien (hoge kijkcijfers verzekerd en voor de kranten een hogere oplage)
Daarom wil ik deze discussie hier oplaaien, daar er heelveel media met dubbelle petten op nu al stemming zitten te maken.
Daarom moet de kamerfractie of de regering een verbod uitvaardigen om aandacht aan de rellen te geven (voor en na de wedstrijden)

Peter Bos

Peter F G Bos

Je bent welkom om mijn homepage te bezoeken op http://pfgbos.spedia.net/

Wil je ook zo`n handige webmail die je betaald. kijk voor meer info op mijn homepage of via http://www.themail.com/ref.htm?ref=229842