NO HTML (was Re: Digitaal luilekkerland of digitale afgronden ?)

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Mon May 8 16:11:59 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geen attachments versturen, daar zie ik de zin wel van in.
Html verstuur ik ook niet omdat men dat blijkbaar vervelend vindt.
Maar kan iemand mij uitleggen WAAROM het vervelend is om Html te
ontvangen?
Als het is omdat iemands mailprogramma dat niet kan lezen, dan begrijp ik
niet waarom hij/zij dan niet een super en mooi programma gratis download.
Ga gewoon naar de pagina's van Netscape en je kan alles krijgen: in het
Frans, eventueel in het Engels, en zelfs!! in het Nederlands.

Glenn Mellonius