beledigen

B.Buma stractic at EURONET.NL
Sun May 7 16:26:23 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je kent dat nog wel, je was student je fietste op iets dat nooit op de weg
had gemogen, door rood licht en waarschijnlijk hangend aan debrommer van een
vriendje en verdomd : daar stond een juut en die hield je aan. "Moeten
jullie geen boeven vangen of zoiets in plaats van hardwerkende studenten
lastig te vallen ?".
Meestal slingerden ze je onverstoorbaar op de bon. Soms mocht je mee naar
het bureau omdat het net in het verkeerde keelgat was geschoten
(waarschijnlijk al weer de 100e keer die dag dat een student zo leuk was
geweest).
En nu is Brendan leuk : "moeten jullie niet iets aan kinderprono gaan doen
in plaats van hardwerkende internetters lastig vallen   ?"
Maar boos natuurlijk als ze niet onmiddelijk komen voor een inbraakje bij
hem thuis (sorry meneer we hadden even wat beters te doen, i.p.v. zo'n
lullig inbraakje..........)
Kom Brendan als we groot worden houden we op met dat soort flauwekul
opmerkingen.

Met vriendleijke groet,
Bo Buma

> [...]
sporen,
> maar als de koningin wordt beledigd dan zijn ze er als de kippen bij.
> Hopelijk gaat die nieuwe afdeling computercriminaliteit van de politie
> Haaglanden zich meer richten op zaken als kinderporno op internet.
> Trouwens als we het toch over belediging van de koningin gaan hebben,
moeten
> we dan eigenlijk niet hele horden voetbalsupporters aanklagen. Die willen
af
> en toe ook nog wel eens wat dingetjes over ons staatshoofd roepen, of is

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66