beledigen

Brendan Thesingh bthesingh at HOTMAIL.COM
Sun May 7 15:26:49 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik mensen op deze lijst zou beledigen en misschien heb ik dat al gedaan
dan zou de politie daar echt niet zo snel actie op ondernemen, als bij de
koningin. Het kan gebeuren en er zijn wettelijke  middelen toe, maar of er
veel van komt, als iemand hier aangifte zou doen, ik betwijfel het.
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat je overal op internet kinderporno kan
vinden. De politie heeft er de grootste moeite mee om  daders op te sporen,
maar als de koningin wordt beledigd dan zijn ze er als de kippen bij.
Hopelijk gaat die nieuwe afdeling computercriminaliteit van de politie
Haaglanden zich meer richten op zaken als kinderporno op internet.
Trouwens als we het toch over belediging van de koningin gaan hebben, moeten
we dan eigenlijk niet hele horden voetbalsupporters aanklagen. Die willen af
en toe ook nog wel eens wat dingetjes over ons staatshoofd roepen, of is
daar al een keer actie op ondernomen?