naam d66

Raimond raimond.detempe at KONBIB.NL
Fri Mar 31 17:49:38 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het van harte eens met Marc Fluks. Geen enkele
ondernemers met een goede naamsbekendheid wil die naam graag
veranderen. Die naam is een begrip op zich, hoort ergens bij.
Extreemste voorbeeld vind nog altijd DSM - letterlijk vertaald
Nederlandse Staatsmijnen! De VPRO is ook zo'n voorbeeld.
Democraten kaal is niet genoeg. Ik zou dan liberaal democraten
prefereren. Anderen sociaal liberalen [soc. democraten is al een
gebruikte naam]. Maar - bespaar je dus de moeiten - blijf bij wat we
hebben. En als mensen daar niet voor kiezen, dan kiezen ze ook
niet voor ons met een andere naam! Groet / raimond de tempe