Democraten +

fam van Oogen 0voogen01 at FLEVONET.NL
Wed Mar 29 15:02:12 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste D66ers, Ik volg deze lijst al geruime tijd maar deze keer wil ook even
reageren. Ik ben het van harte met Bo eens en wil dat nog eens onderstrepen
met het voorbeeld van het voetbalteam zoals dat bij organistieverbeteringen
nog wel eens gebruikt word.

"Je wordt geen beter team door de naam te veranderen, de regels te wijzigen
of het speelveld te verbeteren maar vanwege de kwaliteit van het elftal, met
vertrouwen in jezelf en elkaar de wedstrijd te kunnen winnen en dat ook uit
te stralen."

Laten we dus stoppen met dit soort discussies en fier rechtop en vol
zelfvertrouwen de buitenwereld tegemoet treden. Niet door hen te kleineren
maar onze eigen kracht te tonen.

Sietske van Oogen