D2000

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Mar 28 12:49:39 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joop,

Ik heb hier eerder al eens geschreven -en kennelijk is dat door Thom
overgenomen, naar verluid- dat Democraten anno 2000 weinig onderscheidend
vermogen heeft (CDA, CD, VVD etc) en het jaartal 66 en de behoefte aan
verandering toen voor iemand die in 1980 geboren is en nu in de studiebanken
zit vermoedelijk weinig zeggend is. Vergeet niet dat de PvdA ooit de SDAP
heette, maar op het goede moment met bijv. de Vrijzinnig Democraten van Oud
(later weer de VVD) en doorbraak gereformeerden uit de AR (nu CDA) de PvdA
oprichtte.

Vandaar dat ik het met William eens ben: een goede inhoudelijke discussie en
dan met nieuwe naam een nieuwe lancering. Tenslotte was D66 ooit ook niet
bedoeld om zelf een bestaande politieke partij te worden, maar het bestaande
bestel op te blazen.

met vriendelijke groet,

Tjerk
 van -----Oorspronkelijk bericht-----