verkiezingen interne kandidaten partijfuncties

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Mar 27 16:06:01 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Arjan:

Ik stem ook het liefste voor, omdat ik liever iemand op een positie heb dan
hem vacant te laten. Als iemand de klus wil doen, laat het hem/haar dan doen
! Door een positie niet te bezetten, terwijl er kandidaten zijn stomp je die
kandidaten af.

>Als je al ergens op af zou moeten
>gaan is dat de toelichting in congresboek A, die kun je tenslotte een week
>van tevoren opvragen en daar heeft een kandidaat ook over na kunnen denken.

De meeste kandidaten geven geen toelichting.

>Tot slot: 192 (volgens Ramon, ik heb een iets hoger getal -richting 205-
>gezien) komt natuurlijk deels omdat de stembussen om 13.00 uur sluiten,
>deels omdat een aantal mensen niets invult.

Maar het is wel jammer...

Arjan, gefeliciteerd met je LB-verkiezing !

Ramon