tegenvaller.nl

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Mon Mar 20 16:10:12 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daartoe opgeroepen via sterspotjes naar meevaller.nl want, dacht ik
optimistisch, de overheid vraagt "ons" wat zij met die elf miljard moet
doen. en daar heb ik wel gedachten over  ...

Maar nee beste lijsters we worden belazerd door een onderonsje van de
groepering die onderaan deze lijst zijn vermeld. Wat helaas niet kan is
deze groeperingen in een keer een mailtje sturen om te laten weten dat
het op deze manier, wat mij betreft, echt niet kan.
Zeg dan meteen in je spotje dat je een belangengroep bent.
Dit vraagt op zijn minst om een beripsing!

Onderwijsbonden
    Algemene Onderwijsbond (AOb)
    AbvaKabo FNV
    Onderwijsbond CNV