Partijdebat?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Mar 19 23:59:11 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mijnheer Barends (sorry uw stijl),

Natuurlijk ga ik niet als particulier lid een zaaltje huren waar wat
D66-ers, vast veel meneeren, vrijblijvend babbelen over de tekst van een
toekomstige congresmotie. Je bent lid van een politieke partij om in
groepsverband iets te ontwikkelen. Daarbij herinner ik me nog goed het
debakel van het Leidse Sleutelcongres, een evenement zonder enige
consequentie behalve dat het soms best gezellig was.

Nee, ik doel juist op een regulier kader. Maar ik begrijp dat mijnheer
Barend, ook wel Ramon Barends geheten, dat liever niet heeft! Vraagje: is
het onderwerp niet dringend genoeg, of vindt je wel goed zo?

Henk Vreekamp, Utrecht