Gefeliciteerd!

otto de koningh otto.de.koningh at PANDORA.BE
Wed Mar 15 22:14:45 CET 2000

"K.J. Wouters" wrote:

> Zakkenvuller Bram P. te W. is heden afgetreden!!!!!!!!! Vraag blijft
> dan natuurlijk, waar nu de snoepreisjes, pardon: werkvacanties te
> declareren. En met die arme Neely, heb ik ook zo te doen, jullie ook?
> Laat het Neely weten. Stuur een begripvol bericht, want ook zij is een
> mens die het moeilijk heeft. Bedenk, dat niet iedereen een miljoen of
> zo per jaar verdient. Dat deze mensen ook onze steun verdienen.Daarom
> graag u bijdrage. De paus zal ook u vergeven. Dus geef
> ruimhartig. Jullie, oude begripvolle vriend, die in 15 jaar een bedrag
> [...]

hartelijk dank voor uw felicitaties - ik ben daar ZEER blij mee - waar
ik nog VEEL blijer mee ben is dat die rat van een peper
het hazepad heeft gekozen - waarom is nog niet helemaal duidelijk - jouw
stadhuisvrienden ... hebben die nou wel of niet de vrijdag aanstaande te
publiceren inhoud van dat COR-rapport al vast aan bram doorgesmoesd of
niet ?
met andere woorden weet hij wel of niet wat er over hem bekend raakt ?
als je mij het email-adres van neelie smitkroespeper
geeft dan zal ik haar zeker mijn condoleances sturen - mijn medeleven
betuigen - en haar natuurlijk ook de rekening sturen van al
het gemeenschapsgeld dat voor haar snoepreisjes is betaald. als ik naar
cuba wil moet ik een heel jaar sparen....
ik denk dat je overdrijft met een miljoen per jaar verdienen - ZOVEEL
brengen ze toch niet binnen samen ?

als het AD gelijk heeft dan zou bram enkele tonnen gedeclareerd hebben -
de haven moet natuurlijk verkocht worden
daar valt niks op af te dingen, maarre elke week naar cuba ??
hoezo niet mogen ophangen - wie houdt ons tegen - jij hebt toch wel het
wassenaarse adres van onze gezamenlijke ex-burgervader
hij heeft het toch zo goed gedaan - zo geweldig zijn best gedaan - hij
zei het zelf - ik kan nog steeds niet geloven
dat hij afgetreden is - ik gun die man niet een baan als minister
het luidde dat de PvdA een zwaargewicht als bram peper niet kan missen -
wie op het stadhuis in rotterdam heeft dan EINDELIJK
zijn/haar mond open durven doen ? die figuur moeten wij in het zonnetje
zetten, samen met de leden van de COR
nou voorlopig genoeg gevierd
boebeloe
otto de koningh