feestdagen

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Tue Mar 14 08:36:45 CET 2000

Tjerk Jouwstra schreef:

>Maar Chido, beschouwen wij D66 toch ook niet als een zuil, en zou niet de
hele samenleving >naar onze inzichten verzuild moeten worden?

?????
Eh, heb ik iets gemist? Een ballon van Tom Kok? Een notitie van de
TK-fractie? Een rapport van het SWB?  ;-)

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl
035-6292040

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.