[UPC (was: privatisering nutsbedrijven)]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Mon Mar 13 08:28:12 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Overigens (voor wie dat niet weet): a.s. dinsdag wordt er in de Kamer
>over dit onderwerp (de kabel/UPC) gedebateerd. Lijst- en partijgenoot
>Bert Bakker zal namens D66 het woord voeren. Dus dat zit wel goed...

>Vraagje: in het Vragenuur ?

Ik dacht in een overleg met staatssecretaris Rick van der Ploeg.

Misschien dat Bert Bakker er iets over kan zeggen ?

-----

Dat kan ik: ik heb vrijdag jl., meteen toen ik van het nieuws vernam,
aangekondigd mondelinge vragen te willen stellen aan Van der Ploeg. De
voorzitter moet die overigens nog goedkeuren - dat gebeurt op de dinsdag zelf.
Overigens zal dat niet het laatste woord zijn, er zal ook de komende weken en
maanden nog veel gedebatteerd worden.
Ik zal overigens in de loop van vandaag op de lijst terugkomen met een
aanduiding van ons standpunt hierover. Ik heb dat eind vorige week al op tv en
in de kranten gedaan, maar ik zal het ook nog even netjes opschrijven.
Groeten,
Bert Bakker.

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1