GENOEG!!!!!

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Sat Mar 11 11:28:12 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als de redenatie van Bo klopt (zie verderop "genaaid") dan MOET de
fractie van D66 hier iets aan doen. Zij is dat aan haar achterban en
kiezers verplicht alleen al op grond van de "radicale democratisering"
die de partij zegt na te streven. Als dat principe valt vallen we allemaal
(AF dus) en is D66 ter ziele. Dan hebben we het hier nog maar niet over
de kwaliteit van het "mileu gehalte" van de D66 fractie, want als het
eerste beginsel al niet wordt verdedigd komen we aan andere niet
eens meer toe.

In titel 1 art. 2 van de Staatsregeling van 1798 (!) staat dat:
"De oppermagt berust in de gezamenlijke Leden der Maatschappij, Burgers
genoemd" Als nu de overheid de burgers naait kunnen de Burgers rechtens
die overheid DUS niet toleren! Werk aan de winkel voor de fractie van de
enige partij die nog hardop zegt dat de burger baas is van de overheid!!

William Oosterwijk