GENOEG!!!!!

B.Buma stractic at EURONET.NL
Sat Mar 11 02:15:52 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ho ho Kaj,
Je kunt het wel niet met Paars II eens zijn, maar daarom zij wij toch nog
niet gelijk outcast ?
Even los van het feit dat ik nog niet (slecht gelezen waarschijnlijk)
precies weet wat de uitspraak van Kok nu geweest is. En zeker nog niet weet
hoe de D66 TK fractie zal gaaan reageren.
Maar je kunt toch va mij én alle anderen niet met onvriendlijke groeten
afscheid nemen voordast we het daarover en beetje gehad hebben ?
Blijf er nou gewoon nog even bij. En ik beloof je één ding: als D66
onbeperkte groei van Schiphol accepteert dan zeg ik mijn lidmaatschap even
snel op als jij.

Los van dit gebeuren heb ik overigens als (geïnformeerde) burger tóch al het
idee dat wij stevig genaaid (wat buite karakter sterk uitgedrukt, maar het
past)zijn met de uitbreiding van Schiphol. Want wat blijkt in mijn , tot nu
toe door Schiphol met rust gelaten sector ?
De ZO sector van Schiphol is altijd heel rustig geweest. Gebied : zeg maar
Utrechtse weide gebied (mijdrecht, Woerden Breukelen, Abcoude). Het is hier
altijd heel rustig geweest. Reden : Militaire vliegbasis Soesterberg. Die is
er inmiddels niet meer. Dus: vliegrestricties opgeheven.
Het mooie van dit plotseling beschikbare gebied voor Schiphol: Je kunt er
ongebreideld uitbreiden 3, 4 5, 10 x zoveel vliegbewegingen, voordat je
boven de geluids(mileu)normen uitkomt.
Op mij geeft dit de volgende indruk: Paars II Schiphol mag uitbreiden ,
mits:.....mileunorm. Boven de ZO/secor (=belangrijke delen van het groene
hart) kan vanwege de ruimte t.o.v. de milieunorm nog zoveel uitgebreid
worden dat de milieunorm, oook bij stevige uitbreidmng, niet gehaald zal
worden.
Dat noem ik dus genaid. De milieulast van Schiphol neemt sterk toe, maar de
toename zit vnl in het gebied dat niet eens in de buurt van de normen lag.
Everybody happy !?

Met vriendelijke gropet
Bo Buma

> [...]
> als D66. Althans, als deze partij zichZELF ooit nog als milieupartij
> serieus wil nemen. En deze partij zit nota bene in de regering, geleid
door
> een premier die zich laat leiden door de bedrijfsleven-lobby! (Toont
meteen
> het failliet aan van de PvdA als 'sterk & sociale' partij.)
>
> No mercy.
>

> Zoniet, dan meld ik mijzelf - vandaag nog! - af als lid van D66 en zal ik
> zo'n 150 mensen (en verder iedereen)  aanraden om hetzelfde te doen.
>

> Onacceptabel. En hier kan geen enkele redenatie tegenop.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66