GENOEG!!!!!

Kaj Leers fender at DDS.NL
Sat Mar 11 01:44:33 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Right. That's it. Nu is het GENOEG!!!

Uit met de pret.

Wat mij betreft valt het kabinet Paars-II gisteren nog.

Want de uitspraak van Wim Kok dat Schiphol zomaar door mag groeien, zonder
zich te houden aan de uitspraak van de commissie Milieu Effect
Rapportage.... Dat is niet - ik herhaal, NIET - acceptabel voor een partij
als D66. Althans, als deze partij zichZELF ooit nog als milieupartij
serieus wil nemen. En deze partij zit nota bene in de regering, geleid door
een premier die zich laat leiden door de bedrijfsleven-lobby! (Toont meteen
het failliet aan van de PvdA als 'sterk & sociale' partij.)

No mercy.

Zoniet, dan meld ik mijzelf - vandaag nog! - af als lid van D66 en zal ik
zo'n 150 mensen (en verder iedereen)  aanraden om hetzelfde te doen.

Onacceptabel. En hier kan geen enkele redenatie tegenop.

(on)Vriendelijke groet,

Kaj Leers.