de bestuurderslijst

epostma epostma at XS4ALL.NL
Fri Mar 10 11:16:34 CET 2000

Zie onderstaande reacties. Misschien is het een aardige suggestie om eens te
kijken naar het systeem dat door het Ministerie van BiZa in het kader van Roger
van Boxtel zijn internet-activiteiten is gehanteerd.
Dat gaf en geeft de mogelijkheid om per onderwerp ook kennis te dragen van de
andere reacties. Heel overzichtelijk.
Met vr.gr.,
Erik Postma.