Privatisering nutsbedrijven ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Mar 9 22:49:20 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Lezers van De Telegraaf en de Volkskrant moeten dat toch weten: minister
Pronk (PvdA), de man die veel reist maar nooit verhuist, om de doodsimpele
reden dat zijn vrouw in Scheveningen een schoonheidssalon drijft.

Je leestip van Egbert van Tellegen lijkt me nuttig voor 't geval een
democraat nog nadere inhoud aan het eigen standpunt wil geven. Gisteravond
las ik trouwens het vers gearriveerde partijblad. De inhoud was zo plat en
levenloos dat het papier niet eens in de leeshoek terecht kwam.

Henk Vreekamp, Utrecht