Cyber66

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Mon Jun 26 20:14:12 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
Peter Bos schreef:

>Maar of je biedt alles aan via een email en als je het niet doet is m.i. het effect weg. Ik heb voor het >eerste gekozen en wil met de 12 abonnees die er nu al zijn en diegenen die er bij komen best via mijn medium >door discuseren. Op deze lijst lijkt mij dat niet gewenst.

Ik zie niet precies welk effect weg is wanneer je de betreffende email
nieuwsbrieven niet via 1 email aanbiedt. Wel zie ik het voordeel wanneer
je dat niet zou doen, je bent actueler (krijgt de nieuwsbrief wanneer deze
uitkomt) en je kunt kiezen wat je wel en niet wilt hebben. Maar begrijp ik
nu uit je laatste zinnen dat je er een nieuwe functionaliteit aan gaat
toevoegen, een discussielijst? Die hebben we toch al?

Vriendelijke groeten,

Marc-Jan Ahne