Cyber66

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Mon Jun 26 19:59:26 CEST 2000

Mijn reactie in telegramstijl:

Er was eens CYBER66.NU
Daar werd lange tijd niets mee gedaan.
Toen ik begin mei met een voorstel kwam , werd er niet op gereageerd.
Vervolgens kwam ik afgelopen week met concrete voorstellen en daar kwam wat adhesie op om maar eens te beginnen en niet alleen maar over komma`s heen te vallen, gooide de beheerder de website CYBER66.NU dicht.
Ik heb er op mijn eigen wijze inhoud aangegeven en probeer ja op dit moment als doorgeef te fungeren voor allerlei nieuwsbrieven van d66. Een email en je krijg ze en een terug en je ben er weer uit.
Degenen die zeuren dat je zelf wel abonnementen op DIGITAAL EN ROUTE66 kan nemen, dat weet ik ook wel. GEEN NIEUWS.
Maar of je biedt alles aan via een email en als je het niet doet is m.i. het effect weg. Ik heb voor het eerste gekozen en wil met de 12 abonnees die er nu al zijn en diegenen die er bij komen best via mijn medium door discuseren. Op deze lijst lijkt mij dat niet gewenst.

Peter Bos

Peter Bos

Homepage:
http://www.pfgbos.myweb.nl/
Kijk ook eens bij:
http://www.pfgbos.myweb.nl/vvl/

Wil je ook zo`n handige betalende webmail met vele tools:
http://www.themail.com/ref.htm?ref=229842