Bert Bakker

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jun 23 20:18:45 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Michiel in principe heb je gelijk. Alleen is je nogal kleverige (aas je op
een hoge plaats op de volgende lijst??) einde een beetje overbodig. Vooral
de CV-toevoeging na "goede leerschool" dat over de programmacommissie is een
erg nat onderonsje. Misschien is Bert's
inbreng/cq.prestatiedrang/cq.betrokkenheid wel juist veroorzaakt door zijn
lage aantal voorkeursstemmen??? en niet desondanks!

Voor de rest heb je gelijk overigens.

Bert profileert zich goed, en dat levert hem beslist winst op! Overigens
hoop ik dat degene die zich niet weten te profileren, asap voor gekozen
burgemeester gaan runnen....