CYBER66.NU

John Stuurman jostu at WANADOO.NL
Fri Jun 23 15:28:04 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: <peterbos at themail.com>

De partijorganisatie is nog niet klaar om een afdeling voor cyberleden te
starten. De financiële en democratische structuur is daar niet op ingericht.
Het zou de nekslag kunnen betekenen voor misschien wel een flink aantal
afdelingen.

Het lijkt mij goed te blijven bezien hoe je de partijorganisatie meer aan de
tijd kunt aanpassen (daar is al eens aan gewerkt, maar ik heb het niet meer
paraat).

Het m.i. wel goed om binnen afzienbare tijd de aantekening cyberlid bij het
lidmaatschap in te voeren. Dat kan relatief eenvoudig. Die aantekening
betekent, dat je geen papier van de partij meer binnenkrijgt. Alles via de
mail met mogelijke verwijzingen naar de website van D66. De vraag is hoeveel
regio's en afdelingen die service nog niet kunnen verlenen.

In Oud-Beijerland zou het kunnen. Ik zal het afdelingsbestuur voorstellen om
lokaal te onderzoeken welke leden daarvoor in aanmerking willen komen.

Groet,
John Stuurman
Oud-Beijerland
www.d66.nl/afdeling/oudbeijerland