EvdM (was: Prestatieloon)

Fri Jun 23 02:00:12 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb deze lijst altijd gezien als een *discussielijst*. En
hoe begint een discussie? Doordat iemand iets opmerkelijks
signaleert en daar zijn eigen mening aan verbindt, liefst
boeiend opgeschreven.

Ramon Barends doet het anders. Als zelfbenoemd moderator
slingert hij willekeurig een onderwerp de lijst op met de
vraag wat een ander daarvan vindt. Daar heb ik Ramon Ba-
rends over onderhouden. Prive. Ook heb ik hem er op gewe-
zen dat niet steevast de hele lijst is geinteresseerd in
elke scheet van Ramon Barends. Prive. En dat zijn cross-
posts veel ruis opleveren. Prive.

Helaas vindt Ramon Barends het nodig om dergelijke berich-
ten nu op de lijst te beantwoorden. Niet voor het eerst.
Ramon Barends schendt de netiquette en is recidivist.
Voor de ruis die hij aldus veroorzaakt bied ik u mijn ver-
ontschuldigingen aan.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl