Ter info dd 28/05/2000 CYBER66.NU

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Jun 22 08:58:53 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

je initiatief is goed! We moeten de gedachte aan e-toepassingen waar maken.
Dat betekent inderdaad concrete actiepunten en voorstellen.

Je voorstel voor een aparte cyber66 lidmaatschap vind ik echter omslachtig.
Dat werkt verwarrend. Ik denk dat het interessante van cyber66 juist is dat
je lid wilt zijn van d66 (niet iets anders dus) en dat doet via een ander
medium, niet een nieuw instituur oprichten. niet alleen kosten omlaag maar
ook de organisatie uitkleden: minder lagen!! Directere democratie en
invloed: zeggingskracht, weg met allerlei organisatielagen!!! Als je ziet
wat voor baantjesjagerij er plaats vindt is dat evrschrikkelijk... enfin,
mijn anarchistische hartje gaat even sneller kloppen... je begrijpt mijn
punt.

Daarentegen het kostenverlagende voorstel is goed, dat zou uitgevoerd kunnen
worden, is ook voor d66aministratie interessant dus...

Ik zat eerder te denken aan een fractie binnen D66 die een duidelijk doel en
visie moet hebben. Bestaat er zo'n helder omschreven e-manifest?
Van Boxtel zou hierin ook betrokken moeten worden...!!! Zelfs een
trekkersrol moeten vervullen.

Is er een inventarisatie van wie er geinteresseerd is in dit initiatief?? Ik
zal jou in ieder geval al met Ramon op een lijstje droppen, maar ik neem aan
dat dit al eens eerder is geinventariseerd. Datawarehousing is geregeld neem
ik aan???