Ter info dd 28/05/2000 CYBER66.NU

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Thu Jun 22 08:49:10 CEST 2000

Hallo,

Ik zie jouw probleem niet : bij mij gaat alles via dit medium en kost dus geen geld . Een afdelingsbladje in Word  in heel gemakkelijk in een emailversie over te zetten en te versturen per email. Het kost dus niets en een afdeling moet het belang zien jou ook te berichten.
Voor de goede orde ik wil geen envelop meer zien in mijn brievenbus

Peter Bos