prestatieloon

Raimond de Tempe raimond.detempe at SCARLET.NL
Wed Jun 21 21:03:48 CEST 2000

laten wij de hierarchie in stand en de chefjes laten oordelen over ons, die zijn ingehuurd om ons aan banden te leggen, terwijl wij de professionele krachten zijn, die dus unieke deskundigheid en bekwaamheden bezitten? Laten wij oordelen over de bekwaamheden van al onze collega's, met een een-stem per persoon systeem, met een rating per beroepsgroep - zoals wij intern verkiezingen houden in D66 als er een puntenvolgorde tot atna dmoet komen. Alleen dan - ja zo wil ik prestatie beoordeeld zien! En ook wij de kwaliteit beoordelen van onze directeuren en onze bestuurders! Want anders - hoe halen ze het in hun hoofd mijn eigenzinnige intelligentie - altijd uit op vereenvoudiging van de arbeid op slimme wijze - te beoordelen? Ziet u het? Indien niet - dan is het geen geschikte oplossing! Groet, /raimond de tempe