positieve discriminatie (vervolg)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Tue Jun 20 14:29:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

poeh, poeh, weer zo'n excessief geval van repressief tolerant.
Ik beroep me op Stuart Mill, geen repressie zolang mensen elkaar niet fysiek
beperken, met inachtneming van wederzijdse geldigheid natuurlijk.
Sommige mensen hebben een andere manier van communiceren, soi. Of spreekt
hier de dictatuur van de meerderheid?? het recht van het individu gaat me
boven alles, maximale tolerantie dus. het valt nog te bezien of onbegrip
minder opgezwollen is dan expressiviteit.