genetische manipulatie in voedsel

D Sundman dsundman at FOOTPRINTING.COM
Mon Jun 19 12:01:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Margje Vlasveld wrote:

>  reaktie op Ramon Barends Dus D'66 wil niet weten wat we eten!
> Hoeveel voedingsvoorlichtingsprogramma's zijn er al gemaakt met de
> titel "weet wat je eet"? Veel! Maar kennelijk zijn die niet besteed
> aan de democraten van 1966Wat doet D'66 in de Tweede Kamer met deze
> struisvogelpolitiek? Hopelijk schoffelen ze niet teveel onaangename
> informatie onder het tapijt onder het motto: wat niet weet wat niet
> deert....

Alhoewel ik zeker een opinie heb over genetisch onderzoek en
implementatie, vind ik het ronduit beschamend dat een D 66 minister
die voor wat betreft de gezondheidszorg op z'n best marginaal
functioneert, de onbeschaamdheid heeft om in de ministerraad voor te
stellen het woord manupilatie te vervangen door modificatie.
Stonden Mr. Wells's 1984 Newsspeak haar als DEMOKRAAT 66 voor ogen?
Terwijl ik nog steeds s'avonds op de rand van mijn bed mijn 20 mg.
Zocor tabletten in tween zit te breken......

BTW:
External compulsion can, to a certain extent reduce, but never cancel
ones personal responsibility. That is "Bad Faith" Mrs. Borst..

3 is enuf