2e Nationale luchthaven (was Re: Niet vol = Meer verkeer)

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Thu Jun 15 16:23:47 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Met je betoog geef je heel goed aan op welke manier de problemen van een
samenleving die meer wil dan goed voor de wereld is worden doorgeschoven
en leiden tot een oneindige spiraal van negatieve creaties.
Het is juist die onnadenkende doorschuiverij die ik aan de kaak stel.
Wil je met wijsheid omgaan met de omvangrijke ellende die door
opeenvolgende generaties economisten (KORTE TERMIJN DENKERS) is
veroorzaakt dan moet je naar een andere manier van denken, Een manier die
volkomen breekt met het economisch denken.
Ik heb mijn reactie op jouw extrapolatie politiek gechargeernbeergezet,
natuurlijk om een een prikkelende discussie los te weken.
Immers een kind kan zien dat met voortzetting van het gangbare beleid over
enkele decennia HEEL Nederland met PRECIES DEZELFDE ellende wordt
geconfronteerd als nu de randstand. Dit beleid voegt niets meer toe, niet
aan welvaart (hooguit aan de overdaad) en zeker niet aan welzijn of
leef-baar-heid (in de betekenis van kunnen leven in blijheid).
Kortom beste lijsters waar wij over MOETEN nadenken is de basis van ons
denken. Niets minder.

D66 Net Drenthe

http://welcome.to/d66.drenthe
mailto:d66.drenthe at welcome.to