Domkopjes?

Carlo Hagemann carlo.hagemann at TIP.NL
Mon Jun 12 13:56:11 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Remko,

Ja, die zin van jou is een mooi voorbeeld van al wat er aan onleesbaars op
de lijst voorbijkomt. Ik hoop dat het een persiflage is. Zo niet: zet eens
ergens een punt. Je schrijft zo amechtig, zo 'op twee wielen de bocht door'.

groet,

Carlo Hagemann

At 07:45 12-6-00 GMT, you wrote:
> [...]
>Remko: dat verklaart in ieder geval de sterk intellectualistische neiging om
>domme opmerkingen, niet harde feiten, mening zonder nuances, opinie zonder
>fundament, spelfouten zo sterk te minachten/cq te onderschatten op de lijst,
>daar het een soort spiegel vormt waarschijnlijk, typisch kleinburgerlijke
>angst tot sociaal-psychologisch verval, een soort afscheidingsdrift, hetgeen
>de politiek wonderbaarlijk wel lukt. Sommigen zijn simpelweg gewoon niet in
>staat of hebben de durf niet om een boute domme opmerking te maken.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
tekstveld alleen: SIGNOFF D66
>Het on-line archief is te vinden op:

#    Carlo Hagemann         #