onderstroom

Gaby Post gpost at WINS.UVA.NL
Sun Jun 11 17:11:44 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag,

>Michiel Scheffer vroeg naar de bron. De collumn stond in de Onderstroom van
>de PvdA (de opvolger van Vlugschrift). - Ramon Barends

Ik merk dat er vaker geciteerd wordt uit artikelen uit Onderstroom.
Dus voor de geinteresseerden: Onderstroom wordt elke zaterdag-avond
verstuurd per email. Hiervoor kan je je opgeven op de site van onderstroom:
- http://www.pvda.nl/partijpers/onderstroom/osframesetnew.htm

Hier staan ook alle artikelen van vorige nummers.

Als 'D66-er' schrijf ik 2 keer per maand mee aan Onderstroom, vandaar.

Groet,
Gaby