Economische groei VS

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Jul 30 09:13:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: B Doggle <bd62 at iname.com>
>Remko,
>Je hebt ongetwijfeld gelijk over de Co@ uitstoot etc. Daar doen we
>overigens ook hier  vrolijk aan
>mee.
>jans commentaar vroeg min of meer waarom daar wel en hier niet?
Remko: precies, je kunt het een niet noemen zonder het ander echter, vind
ik, principieel niet.

Misschien door belastingen, misschien door sterkere bescherming van
consumenten (dus hogere druk op bedrijven om af te stemmen op vraag),
misschien door arbeidswetgeving, misschien door sociale stelsel, misschien
door (bedrijfs)cultuur, zo kunnen we nog even doorgaan.
Dat is het vage van economie... dat blijft ondanks alle cijfertjes
uiteindelijk gewoon lekker gissen....