Rapport militaire inlichtingendienst

Jos Horikx josh at BART.NL
Thu Jul 27 13:45:15 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 23:24 26-7-00 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote o.a.:

[ over afluisteren, ook door NL in /via Zoutkamp ]

>Nu.nl ontleende deze informatie aan jya.com; de site van John
>Young die inmiddels offline is (zie het bericht van Jos Horikx).
>Ik heb het ministerie van Defensie om een reactie gevraagd, maar
>heb nog geen antwoord ontvangen.

Zoals reeds gezegd, de auteur is degeen die een paar jaar terug
"Echelon" wereldkundig heeft gemaakt.

Nu pas begint het bestaan van dit soort dingen tot politici
door te dringen.

Vandaar dat ik het hier op zijn plaats vind te verwijzen naar
een nieuw stuk van deze onderzoeksjournalist, vers van de
pers: eergisteren verschenen namelijk:

http://www.heise.de/tp/english/inhalt/te/6929/1.html

"                Inside Echelon

     Duncan Campbell   25.07.2000