Gratis lokale telefonie

Brendan Thesingh bthesingh at HOTMAIL.COM
Thu Jul 27 13:44:25 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Glenn Mellonius schreef:

>Bijna alle Nederlanders gebruiken de telefoon. Ik zou willen pleiten >voor
>gratis lokale telefonie, tegen betaling van een telefoniebelasting.

Ik heb geruchten gehoord dat KPN dit al van plan is. Lijkt me een goed idee.
In de VS is dat al jaren het geval waardoor het internetverkeer veel hoger
is.
Daarnaast zouden ook de prijzen van het dataverkeer voor internetbedrijven
in Europa omlaag moeten. Deze zijn op dit moment ongeveer drie keer hoger
dan in de VS. Dat maakt het qua kosten dus helemaal niet aantrekkelijk om
een interentbedrijf te beginnen.

Met vriendelijke groet,
Brendan Thesingh