Op verzoek: De Top 40 van Juni 2000

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Jul 25 21:15:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Bij deze vraag sluit ik me aan, Ramon van mij mag je het antwoord zelfs van
>je
>juli totaal aftrekken.

Na dit argument durf ik antwoord te geven ;-)

Tja, of ik heb toch iets leuks om even door te geven. Of er wordt me een
directe vraag gesteld of ik word direct toegesproken. Of ik heb iets toe te
voegen aan de discussie...

Probleem bij mij is dat ik veel velden interessant vind en op een aantal
lijsten, waardoor ik vaak op gedachten kom en ja... dan is er weer een nieuw
bericht geboren.

Ik schrok wel van het aantal van 52 in juni. Het is goed om eens op een
rijtje te zetten wat je mailt en hoeveel. Het viel me al op toen Bas zijn
D66-mailacount liet zien en mij liet zien hoe vaak ik daarop mailde. Nu zijn
er cijfers.

Mijn voornemen was eigenlijk meer voor het begin van de nieuwe maand, dan
begint er weer een nieuwe telling. Ik doe mijn best om wat te minderen, maar
- het zal toch wel vaak voorkomen dat er een berichtje van mij tussen zit...
ik ben iemand die toch vaak even berichtje ter informatie doormailt met soms
een stelling.

Ik hoop in ieder geval dat het merendeel van de mailtjes zinnige mailtjes
zijn en dat de D66-lijst op de goede weg voort gaat !

Sociaal-liberale groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

Check ook: