aangifte tegen van den Muijzenberg

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jul 25 13:48:03 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:28 25-07-2000 Tuesday, Ramon Barends (D66) wrote:

>dus ik denk dat als Erik (maar dan wel met Hein :) naar zeepkist at egroups.com
>gaat verhuizen en hij één keer de gelegenheid krijgt om reclame te maken op
>alle lijsten (dus: D66, GL, Pnyx, DB-lijsten) met de URL om lid te worden...
>wie weet wat een succes het wordt.

Beste Ramon, je weigert in te zien dat ik geen enkele behoefte heb aan
vdM's persoonlijke attaques. Ik heb interesse in politieke en juridische
kwesties, en heb behoefte aan dialoog en/of debat met politieke
geestverwanten. That's all. Dus ik verhuis niet mee naar en M&M-lijst, maar
vind het uitstekend als vdm daar zijn oorlogen verder ontplooit. Hij zal
best wel iemand vinden als nieuwe opponent.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl