ond. 1. Politiek en psychologie; ond. 2. Spiri-TV

Ramon Barends r_barendstarot at HOTMAIL.COM
Tue Jul 25 04:45:52 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Even een link leggen tussen 2 interessevelden van mij: politiek en de mens
met zijn gedachten.

[ond. 1: gedachte]
Wat vinden jullie van deze gedachte ?

Hoe zou je mensenkennis, psychologie en spirituele dingen kunnen toepassen
in de politieke maatschappelijke wereld ?

Ikzelf denk dat je mensenkennis nodig hebt in de politieke wereld.

[ond. 2: spiri-TV]
Eerder heb ik met de D66-lijst een discussie gevoerd over zendtijd op TV
voor spirituele programma's. Conclusie was dat daar enkele jaren een poging
toe is gedaan door één van de lijsters daar maar dat deze strandde op het
tekort aan leden (Zender Zeven). Ook zou het spirituele wereldje geen
stroming zijn.

[slot]
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Het zou leuk zijn om deze naar de
beide lijsten te zenden.

Met spirituele groet,

Ramon Barends

Check ook eens: