Een schone lij(st) [reply n.a.v. Peter Bos]

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Jul 25 02:32:15 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Peter,

Ik ondersteun je mail over de lijst, maar dit is al vaker gemaild en ook
beaamd. Toch komen er om de haverklap van deze discussies terug. Over de
aanleiding van deze discussie kan je discussieren, maar ik heb de indruk dat
dàt niet is wat je wil :)

Het enige wat mogelijk is de gedachtegangen over veranderingen (bestuurlijke
vernieuwing, *lach*) op de lijst voort te laten lopen.

We moeten alleen proberen daar niet maanden over door te filosoferen maar
uiteindelijk tot een conclusie kunnen komen.

Zullen we eens proberen om vanaf nu tot, zeg 1 augustus 2000 0:00 uur het
hier eens over te hebben.

Ik poneer hier nu een stelling (die fel is, ik sta er dan ook niet volledig
achter :). Die stelling kunnen wij als lijstdeelnemers steeds aanpassen
(amenderen) tot dat er een (wellicht aantal verschillende) stellingen zijn.
Die stellingen kunnen we dan op 1/8 in meningspeiling brengen, bijvoorbeeld
een dag of 3. Op 4 augustus 0:00 hebben we dan een conclusie.

De stelling komt in de volgende mail. Dit ter verbetering van de
leesbaarheid.

In de hoop dat dit idee tot verbeteringen van deze lijst zal leiden,

Sociaal-liberale groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

Check ook: