reply to

Ramon Barends(GrLi) r_barendsgl at HOTMAIL.COM
Tue Jul 25 02:08:56 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo !

[Vooraf]
Nu we toch bezig zijn op de GL-lijst over computertechnische onderwerpen nog
een vraag die ook relevant is voor de D66-lijst (en vandaar dus de crosspost
- met verzoek om op 'Reply all' te klikken als je reageert). Waarvoor dank.

[Vraag]
Op de GL-lijst komt automatisch als je op 'Reply' klikt het lijstadres
Groen-Links at nic.surfnet.nl in de To-regel te staan. Hoe doen jullie dat ?

[Achtergrond]
De lijstbeheerder van D66 (Chido Houbraken) doet al enige tijd verwoede,
maar wel gewaardeerde pogingen om dit te in te stellen bij de D66-lijst. Bij
enkele participanten is deze poging geslaagd, maar bij mij bv. niet. Chido
denkt dat het aan de verschillende mailsystemen ligt. Dit kan echter niet
omdat ik bij D66 en GL met Hotmail.com werk en het bij GL dus wel lukt en
bij D66 niet.

[Conclusie]
Mijn conclusie is dan dus ook dat het aan de lijstinstellingen moet liggen.
Wellicht dat deze vraag aan de GL-lijst(beheerder) en aan de
D66-lijst(beheerder) het mysterie kan oplossen...

[Tot slot over replyen]
Enkel D66-lijsters die *ook* op de GL-lijst zijn aangesloten kunnen direct
op GL-lijst reageren. GL-lijsters kunnen altijd direct op de D66-lijst
reageren.

D66-lijsters die *niet* op de GL-lijst zijn geabonneerd kunnen hun bijdragen
CC'en naar R_BarendsGL at hotmail.com, dan zal ik ze namens hen op de GL-lijst
plaatsen.

Met vrijzinnig-democratische groet,

Ramon Barends