Oprichting comite 'Een filtertje voor Muijs...'

Mon Jul 24 21:36:07 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:05 24-07-2000, Hendrik de Kleyne wrote:

>terwijl ik weet hoe de vork werkelijk in de steel zit.

Komkom, meneer De Kleyne, nu wordt u doorzichtig. U was er niet
bij. U heeft zich laten inlichten - achteraf - door iemand die
op de D66-lijst heeft gelogen over zijn gedrag op de DB.NL-lijst.
Die persoon schijnt u prive wat berichten te hebben toegestuurd.

Nu is het vaststellen van de authenticiteit van email-berichten
zeer moeilijk. Eigenlijk kan alleen van met PGP of een ander
versleutelingsprogramma gesigneerde berichten worden vastgesteld
dat er niet aan het bericht is gerommeld. Wat Van Meeteren u
heeft toegestuurd, bewijst dus eigenlijk niets.
Door Van Meeteren is dit nooit begrepen, en om die reden moest
Mairsil het indertijd ook ontgelden op de DB.NL-lijst.

U was er niet bij. Althans niet onder de naam Hendrik de Kleyne.
Ik was er wel bij. Ik kan u zo een lijstje geven van personen
die er ook bij waren en die kunnen bevestigen dat Hein van
Meeteren zich langdurig ernstig heeft misdragen op die lijst.
Die personen kunnen ook bevestigen dat Hein op deze lijst liegt
over zijn gedrag aldaar.

Politiek gaat ook over ethiek. Misschien moet men zelfs zeggen
dat politiek *bij uitstek* over ethiek gaat.
Veel kabaal op de D66-lijst zou zijn voorkomen als Van Meeteren
zijn hooligangedrag eens volmondig had toegegeven en de lijst
verder zijn schijnheilige gezwatel had bespaard.

Iemand die met verve heeft verdedigd dat stukken van Scientology
tegen de wil van Scientology elders op het net verschenen, die
kan toch niet in ernst verwachten dat er over hem *geen* infor-
matie elders verschijnt? Ook al is dat tegen zijn wil.
Zoiets riekt naar meeteren met twee maten, vindt u niet?

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl