Oprichting comite 'Een filtertje voor Muijs...'

T.E.L. Veldhuis veldbijl at HETNET.NL
Mon Jul 24 11:56:21 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,
Als medelijster ben ik het helemaal eens met de gedachte die hier door
Hendrik de Kleyne wordt gelanceerd. Het moet toch mogelijk zijn de
oorspronkelijke gedachte achter deze (D66) lijst weer als uitgangspunt te
nemen voor het opzetten van een politiek forum waarin alle lijsters zich
thuis voelen. Hoe opvallend is het dat al meer dan een jaar een handjevol
fanatieke mailers de lijst vullen met discussies die eigenlijk in een
chatcircuit thuishoren.
Nee, ik sluit me aan bij de gedachte zoals dhr. Kleyne deze heeft verwoord.
Eigenlijk zouden ze bij GroenLinks nu ook moeten weten waartoe een M&M chat
kan leiden.

Groet,
Theo Veldhuis
D66 Midden-Drenthe