PNYX: ICT in de samenleving, was: terug naar de betuwelijn

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sun Jul 23 18:30:08 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:52 23-07-2000 Sunday, Arie Dirkzwager wrote:

>         Niet mee eens - ik voer mijn discussies daar waar ik meen dat ze
> thuis
>horen en neem de vrijheid daarbij te citeren wie ik wil met vermelding van
>de bron - daar is lijkt mij niets mis mee.

Dat zou crossposting inhouden. Daar wordt men iha niet blij van.  Heer vd
Muijzenberg heeft een helder principe geformuleerd: de discussie daar
(door) voeren waar ze zijn gestart en verder gevoerd. Dan blijft  de
context en de opbouw in stand. Citaten plukken uit één lijst en naar
believen plaatsen in een ándere lijst is hiermee afgelopen.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl