PNYX: ICT in de samenleving, was: terug naar de betuwelijn

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sun Jul 23 17:09:07 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:57 23-07-2000 Sunday, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Als ik had gewild dat de discussie zou worden gevoerd op de
>PNYX, en elders, zou ik mijn bijdrage *daar* hebben gepost,
>'Spamming Arie'. Is dat duidelijk?

Heldere positie. Conclusie: discussies worden op de lijst gevoerd waar ze
zijn gestart. Een regel waar ik me graag bij aansluit. Dus: als op een
PNYX-lijst een discussie begint, dan wordt die discussie op de PNYX-lijst
verder gevoerd, en nergens anders.

Afgesproken?

En als op de DB-NL lijst een discussie wordt gevoerd, of werd gevoerd, dan
is dát de plaats waar die discussie (verder) wordt gevoerd, of de plaats
waarop op die discussie wordt teruggekomen. Helder zo?

Het verplaatsen van en discussie van één lijst naar een andere lijst ziet u
als spamming, en u heeft verdorie nog gelijk ook.

Als we ons *allemaal*  houden aan deze afspraken kan er niets mis meer gaan.

Een prettige discussie toegewenst, want daar gaat het allemaal om.

Vriendelijke groeten,

HvM

Hein  van Meeteren
 Amsterdam