Indonesie/Wahid

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jul 22 21:59:17 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Jan Slingerland" <jsling at worldonline.nl>
>  Wahid weigert uitleg over ontslag ministers aan parlement, is dit reden
>voor afzetting en zo ja hoe moet het dan verder met Indonesie? Heeft iemand
>hier een mening over?

Remko: zo, grote plannen, Jan S.? en heb je daar onze goedkeuring voor
nodig, maakt ons dit medeplichtig?
Enfin: dat ligt eraan hoe Wahid izjn rechten en plichten staan gedefinieerd
in de grondwet, lijkt me. Ik heb begrepen dat Wahid in peilingen onder de
bevolking juist heel veel steun geniet, hetgeen een stabiele basis voor een
(op te bouwen) democratie is. Dus als hij niet verplicht is om uitleg te
geven, waarom dan wel, als we zijn overwegingen niet kennen. Ik zal eens
nakijken hoe het zit....