Flauw

Hendrik de Kleyne de_kleyne8 at ZONNET.NL
Wed Jul 19 18:53:21 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste medelijsters,

Nu Hein weg is vind ik het heel flauw om hem de schuld te geven van al
dat geklooi. Ik heb alles goed gevolgd, en heb gezien dat hij
doodgewoon door Erik vd M zwart gemaakt werd. Hoe haalt die erik het in
zijn hoofd om een oude ruzie naar hier te verplaatsen? En allerlei
namen te gaan noemen? En was het nou zo erg wat Hein allemaal had
gezegd? Hij heeft en kertje iemand maislul genoemd, geloof ik, wauw,
dat's erg hoor. En Erik in zijn verdediging een beetje geplaagd. Ik kan
daar geen echt slechte dingen in zien.
Ik heb altijd zijn bijdragen heel leesbaar gevonden en meestal heeft
hij groot gelijk in zijn kritiek op de partij. Moest hij daarom weg?

Muisenberg is gewoon op deze lijst gekomen om Hein zwart te maken,
zoals dat ook gebeurt in Amerika tijdens de verkiezingen , moddergooien
noemen ze dat daar. Hoe haal je het in je hoofd om iemand zwart te
willen maken bij zijn partijgenoten, dat is gewoon een lage daad,
sorrie dat ik het zo hard zeg.

En van Mark en Herman vind ik het ook slap dat ze achteraf hem de
schuld in de schoenen schuiven. Hebben julie niet gezien wat er
gebeurde?

Ik ben een beetje diep teleurgestelt in deze partij. Alweer. Jammer.

Henk