M&Msoap en verantwoordelijkheid D66

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Jul 19 17:10:05 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein schreef:
> [...]

Als je dat soort voorwaarden nou ook op je verhaal met betrekking tot kosovo
zou houden en je beschuldigingen dat er door het optreden meer mensen
zijn omgekomen dan zonder........

bij deze.... als je criteria opzet waar anderen zich aan moeten houden moet
je het zelf ook doen Hein.......
Groet Joris