Logo D66: wel of niet ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Jul 19 13:18:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ook op D66-stukken niet ? Stel: ik maak wat amendementen voor een AAV, mag
je daar dan niet het logo van D66 op zetten ?

Nog een vraag: als je iets als lid van een orgaan (bv. een regiobestuur of
de adviesraad) wilt maken en als lid wil versturen, mag je dan wel of niet
het logo voeren ?

De een doet het namelijk wel en er ook niet moeilijk over, de ander doet er
wel moeilijk over.

Vandaar even deze thread.

Ramon