betrouwbaarheid Internet-polls (was Re: REFERENDUM66 VAN START)

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Tue Jul 18 17:10:44 CEST 2000

Het was ook de bedoeling het via email van referendum66 te doen, waarvoor je je moest aanmelden.
Ik kwam dit tegen en ik vond het wel leuk. Maar als het alleen maar via email moet dan is dat mij goed
Ook via email kunnen mensen zich met verschillende accounts aanmelden. Maar alle begin is moeilijk

de groeten

Peter Bos