3 joden geexecuteerd in Oostenrijk

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jul 15 13:43:33 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In Saoedi-Arabië zijn drie mannen uit Jemen onthoofd omdat ze schuldig waren
bevonden aan homoseksualiteit en sodomie.

Als ik me niet vergis is Saoudie arabie een hechte bondgenoot van de NAVo
tegen de verschrikkelijke en moeder van alle dictaturen dictator Saddam.
Toen er tien zielige arme zuivere onschuldige kleine weerloze joden achter
HELE DIKKE deuren in Iran schuldig bevonden werden aan spionage voor het
beloofde schone land van melk en honing Israel stonden we allemaal op onze
hoogste achterste poten en hadden die hele lange voeten ook.
Ik concludeer dat homoseksualiteit door de Nederlandse regering als
misdadiger wordt beschouwd en de doodstraf daarvoor gerechtvaardigder dan
2-12 jaar voor spionage. Soms is het zonde dat homo's niet gewoon een grote
neus hebben ofzo hoewel ze wel vaak op de een of andere manier herkenbaar
lijken, of zwart zijn, of vrouw of gehandicapt bij een voetbalwedstrijd
ofzo...